AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ
AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

Friday, April 12, 2013

Пълнени пилешки гърди с ябълка и козе сирене / Stuffed Chicken Breast with Apple and Goat Cheese




А ето и гарнитурата към салатата с ябълка и козе сирене :)

Идеята е заимствана от delish.com

Необходими продукти:

400 г пилешки гърди, разделени на 2 - без кост и кожа
60 г козе сирене, разделено на две равни части
2 резенчета обелена ябълка, с дебелина около 1 см
1/2 ч.л. настъргана кора от лимон, по избор
сол и пипер на вкус
2 с.л. брашно
1 малко яйце
1 чаша пресни трохи
30 г настърган пармезан
1 с,.л зехтин

Начин на приготвяне:

Загряваме предварително фурната на 180С или 160С с вентилатор.
застиламе плитка тава с хартия за печене и оставяме настрани.
Изтъняваме измитите и подсушени пилешки гърди през фолио с точилка или чук за пържоли.
Поръсваме изтънените гърди от двете страни със сол и пипер на вкус.
В единия край на изтъненото филе поставяме резен ябълка, парче козе сирене и поръсваме с настъргана кора от лимон (по избор.
Прегъваме месото по диагонал на две, като се стараем да покрием сиренето и ябълката, и притискаме краищата на месото с пръсти, за да прилепне и плънката да остане в нещо като  затворен джоб.
В плитка чиния или върху хартия за печене изсипваме брашното, смесено с щипка сол и щипка пипер.
В друга плитка чиния разбиваме яйцето.
В трета чиния изсипваме пресните трохи и настъргания пармезан и разбъркваме, докато се смесят добре.
Овалваме от всички страни оформените вече джобчета в брашното, като си помагаме с лъжица или пръсти, за да не развалим формата.
След това потапяме двустранно в разбитото яйце.
И накрая овалваме хубаво в трохи и пармезан, като отново си помагаме с лъжица.
Прехвърляме в приготвената тава и поръсваме със зехтин
Печем в предварително загрята до 180С или 160С с вентилатор фурна около 20-25 минути, или до златисто-кафяво.
Изваждаме от фурната и поднасяме топли, гарнирани със свежа слата :) или гарнитура по избор.

22 comments:

  1. Мина, минава полунощ и аз имам усещането, че вечерята беше ужасно отдавна. А това пилешко е неустоимо ... Обаче ще го пробвам денем! И сиренето ще заменя с кашкавал например, как мислиш?... На козето сирене му се мръщим вкъщи ...
    Поздрави и лека нощ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Албена, не съм сигурна как би се вързал кашкавалът с ябълката, аз по скоро бих заменила козето сирене с камембер или бри, но ако все пак пробваш с кашкавал :) ще се радвам да споделиш...
      Усмихнат ден ти желая!!!

      Delete
  2. Невероятни са! Откакто правих така панирани и печени пилешки джобчета /с друга плънка/, много ми допадат! Плънката е чудесна, харесвам козето сирене /домашно/, но за съжаление отдавна не съм опитвала!
    Мина, поздравления за интересното предложение и прекрасната снимка!
    Приятни почивни дни!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, Тили!!! За съжаление у нас домашното козе сирене е вече лукс и най-често го заменям с онова къдравото френско козе сирене, но пак си го обичаме - запечено с мед, в салати или скрито в някое месце :)
      Поздрави!!

      Delete
  3. Красиво и вкусно!
    Винаги е така при теб, Мина!
    Прегръдка и слънчев уикенд!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Дани!!! Винаги са така мила и сърдечна!!! Прекрасен ден ти желая, мила :)

      Delete
  4. Мина, изглежда толкова апетитно и сочно. А с тази хрупкава коричка... Знаеш ти как да прелъстяваш с храна. =)
    Поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Гери, много добра вкусова комбинация се оказа тази рецепта :) аз никога не бях рискувала досега да правя подобни "джобчета" без поне да ги стегна с бекон или прошуто, но тези ме изненадаха и си останаха абсолютно цели и затворени...
      Поздрави и хубав ден :)

      Delete
  5. Каква хубава идея, здравословна и несъмнено вкусна! :) Ще пробвам някой път! Усмихнат ден ти желая :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще се радвам да споделиш впечатления, ако някога я пробваш :))

      Delete
  6. Мина, прекрасно е това парче пълнени гърди!
    Никога не съм правила с ябълки, ей, само ме подстрекавате с разни идеи днес :))
    Поздрави сърдечни на теб и хубави почивни дни!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Пепи, супер си се получава с ябълки, пробвай без да се притесняваш - а ако толкова не ти хареса вкусът на ябълката, винаги можеш да я поизбуташ ;) и месцето пак ще си е сочно и вкусно...
      Прекрасен ден от мен!!

      Delete
  7. Изглежда толкова апетитно! Толкова обичам козе сирене и съм сигурна че е невероятно вкусно. Мерси за рецептата :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Александрина, горещо препоръчвам рецептата :), а щом си и фен на козето сирене, със сигурност няма да се разочароваш от крайния резултат...
      Поздрави и хубав следобед!

      Delete
  8. Е, такава гарнитура да ми се яви и на мен, към салатката:) Чудни са! Усмихната и вкусна нова седмица!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Кате, и аз не се отказвам от подобни гарнитури към салатките :))
      Прекрасен следобед ти желая!!

      Delete
  9. Мина, ще се прави, то се знае, идеята е от любимите ми ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ани, надявам се да се хареса :) и ще се радвам да споделиш впечатления от рецептата!!!
      Поздрави и усмихнат и спокоен следобед :)

      Delete
  10. Излишно е да казвам колко много приветствам идеята,нали и двете сме фенове на месце със сиренце и плод!Непременно ще загъна и аз по едно кусоче ябълка в пилешко,как иначе,трябва да се опита в най-скоро време!С предходната салата е един невероятен тандем,Мина!Както винаги си поднесла с финес!Прегръдка и хубав и успешен да ти е деня,мила! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Роси, аз още се облизвам по твоите джобчета с ананас и само чакам сгоден момент да ги стъкмя :) детенце е официално предупредено и дори одобри идеята, щом произхожда от теб - знаеш, че ти е фен и ти има доверие!!
      Благодаря ти за комплиментите, мила :)
      Прегръдки и от мен и целувки за госпожицата!!!

      Delete
  11. О, колко хубаво е това! Прекрасно, Мина!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Йоли!! Много е любимо вкъщи това ястие...

      Delete

Blogging tips