AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ
AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

Friday, July 25, 2014

Домашна лимонада / Homemade Lemonade



Едва ли не знаете как да си приготвите сами лимонада, но да споделя и нашата любима рецепта :)

Необходими продукти:
за 1 кана или 6 чаши

Прясно изцеден сок от 3 лимона
1/2 лимон, почистен от кората, ципите и семките
4-6 с.л. мед, или на вкус
12-15 листенца свежа мента, или 2-3 стръкчета
10-15  големи кубчета лед
студена вода за разреждане
1/2 лимон с кората, нарязан на кубчета, за сервиране
листенца свежа мента, за сервиране



Начин на приготвяне:

В блендер или кухненски робот смесваме прясно изцедения лимонов сок, почистения от кората, ципите и семките 1/2 лимон, меда, листата мента и 3-4 кубчета лед и блендираме до получаване на хомогенна смес.
Прехвърляме в кана или разпределяме по чашите.
Блендираме 5-6 кубчета лед - до едър скреж.
Добавяме нарязания на кубчета 1/2 лимон и блендирания лед към лимонената смес и разреждаме със студена вода на вкус.
Добавяме кубчета лед и гарнираме с листенца свежа мента.
Сервираме веднага - със сламка или лъжичка за разбъркване.


Перфектната напитка за лятото - здравословна, вкусна и повече от лесна за приготвяне :)


23 comments:

  1. Тъкмо навреме! Накупих си лимони, мента и ще я направя! Страхотни снимки, Мина!
    Хубав уикенд!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, Зори!! И аз се запасих с нова доза лимони, а ментата се опитвам да си отглеждам в саксийка на терасата, но апокалиптичната градушка почти ми я уби...
      Хубави почивни дни от мен :)

      Delete
    2. Ахх, тези градушки! Важното е, че пак е останало малко за лимонада :)
      Направих я, супер стана - с гостите си я изпихме с голям кеф! Само дето аз така настървено пих, че от многото лед вътре ме заболя гърло и ухо :)

      Delete
    3. Ооо, Зори, пази се, мила!!! Надявам се вече си добре и гърлото и ушето ти са минали безпроблемно!! Радвам се, че се е харесала лимонадата :)
      Поздрави и прегръдки!!

      Delete
  2. Мина,кадрите са толкова слънчеви и наситено свежи!Допи ми се на мига от тази чудна лимонада!
    Пожелавам ви много позитивни почивни дни,мила!Целувки!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Роси, благодаря ти - много си я обичаме домашната лимонада ние, само с леда напоследък нещо не насмогваме :)
      Прекрасен уикенд и на вас, мила - и прегръдки и целувки!!!

      Delete
  3. Много приятно и освежаващо питие!
    Спокойни почивни дни, Ани!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наистина е освежаващо, Тили :)
      Усмихнати почивни дни и от мен!!

      Delete
  4. Изглежда невероятно освежаваща, ще посегна и ще си взема едната чашка, както съм ожадняла :)
    Поздрави, Мина!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Танче, много е приятна :)
      Хубав петък от мен!!

      Delete
    2. Мина, пристастихме се към твоята лимонада, със синът ми се караме ежедневно за последната глъдка :)
      Още веднъж ти благодаря за споделената рецепта!
      Поздрави!

      Delete
    3. Танче, аз благодаря за доверието да я пробвате!! И много се радвам, че ви е харесала :)
      Поздрави!!

      Delete
  5. Мина, прекрасна лимонада, а снимките са перфектни!

    ReplyDelete
  6. Мина, прекрасна лимонада! Но снимките... просто ме залепи за монитора, страшна красота!
    Поздрави сърдечни!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Гери!! Беше ми едно такова неделно, уютно и лимонадесто :) и явно настроението ми се е придало и на снимките ;)
      Поздрави и прегръдки от мен!!

      Delete
  7. Никога не съм опитвала да направя сама лимонада и.... намирам идеята за чудесна! Изглежда страхотно освежително! Чудесни снимки!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, Албена, много е лесна за приготвяне - и най-вече - знаеш, че всичко в нея е натурално и здравословно - а вкусът е несравним :)
      Поздрави!!

      Delete
  8. Няма нищо по вкусно от домашно приготвената лимонада, а твоята, сигурна съм е перфектна. Прегръдка! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наистина няма такъв вкус като на домашно приготвената лимонада, Ева :)
      Прегръдки и от мен!!

      Delete
  9. Моят дядо е бил содаджия (произвеждал е лимонада) и в къщи правеха следната напитка: изтисква се половин имон във водна чаша, долива се вода, 1 - 2 чени лъжички захар, разбърква се да се стопи и накрая се добавя сода за пиене на върха ла лъжичката, разбърква се да се газира и се пие веднага. Много освежаващо!

    ReplyDelete
    Replies
    1. И ние като деца си газирахме така домашни сокове със сода :))

      Delete
  10. Обожавам домашната лимонада! Мина, прекрасни, неустоими снимки!

    ReplyDelete

Blogging tips