AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ
AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

Wednesday, March 1, 2017

Детокс чай с джинджифил и гинко билоба / Detox Ginger and Ginkgo Biloba Tea




Тонизиращо, зареждащо и пречистващо чайче, с което можем да стилулираме доброто си настроение през цялата година ;)


Необходими продукти:

Около 5 см корен от джинджифил
3-4 листенца гинко билоба
4 чаши (1 л) филтрирана вода
2 с.л. прясно изцеден сок от органичен лимон
натурален пчелен мед, на вкус



Начин на приготвяне:

Нарязваме на дребни кубчета джинджифила.
Кипваме водата, заливаме в по-дълбок съд джинджифила и листата гинко билоба, покриваме съда и запарваме за 7-10 минути.
Прецеждаме и подправяме с лимоновия сок и меда и разбъркваме.

Поднасяме чая горещ...

... или студен, гарниран с кубчета лед от филтрирана вода - като освежаваща напитка за горещите летни месеци :)


И Честита Баба Марта ;)

5 comments:

  1. Не мога да отлепя поглед от фотосите ❤️ а чайчето със сигурност ще го направя 😃
    Честита Баба Марта с най-топли пожелания!

    ReplyDelete
  2. Пресни или сушени листа гинко билоба са ? И откъде ги купувате ? Не съм срещала .

    ReplyDelete
  3. Ползвам изсупени листа... Подарък ми са от хора, които имат дърво в градината си, но има чай на листенца по аптеките.

    ReplyDelete
  4. Страхотни снимки!

    ReplyDelete
  5. И аз като Дани съм запленена от лалетата,направо ми идва да си направя фототапет от кадъра ,зашеметяващ е,поздравления,скъпа!

    ReplyDelete

Blogging tips